
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش:
از حسن انتخاب شما برای خرید محصولات تلمتیکس تایوان کمال تشکر را داریم.
بازرگانی مجدالدین اراءه کننده محصولات تلمتیکس تایوان در ایران میباشد و محصولات را با یک سال گارانتی MTC SERVICE ارءه و این گارانتی ضمانت اصل بودن کالا میباشد و هرگونه کالای مشابه از لحاظ ظاهر و یا برند بدون این ضمانت تقلبی و غیر اوریجینال بوده و هیچ گونه مسولیتی نسبت به آن را نخواهیم داشت.
. مدت زمان گارانتی مانیتور و دزدگیر و لوازم جانبی از تاریخ درج شده و دستگاههای ردیاب از تاریخ فعالسازی بر روی سرور به مدت ۱۲ ماه میباشد.
. بدنه .کنترل.تاچ .ریموت. لوازم جانبی و مصرفی شامل .LCD.کابل .سوکت.آنتن.شامل گارانتی نمیباشد.
. استفاده و نگهداری نادرست از دستگاه مانند خط و خش شکستگی تیرگی پیچیدگی آب خوردگی نوسات
برق ویروس گیری تعمیر توسط افراد فاقد صلاحیت و یا استفاده مستقیم یا غیر مستقیم لوازم
جانبی متفرقه غیر اصلی توصیه نشده باعث ابطال گارانتی میباشد.
. هزینه ارسال و پست و حمل و نقل و بیمه و باز و بستن دستگاه از روی خودرو به عهده شرکت و
تعمیرگاه نمیباشد .
. نظر به وارداتی بودن قطعات یدکی در مواردی که محدودیت وارداتی برای قطعه یدکی باشد ممکن است
زمان بیشتری به خود اختصاص دهد .
. جهت استفاده گارانتی مانیتور و لوازم جانبی همراه بودن کارت گارانتی به همراه جعبه دستگاه الزامی است ولی در دستگاههای ردیاب نیازی به کارت گارانتی و جعبه نیست و ملاک گارانتی تاریخ فعالسازی دستگاه برروی سرور میباشد.
. گارانتی محصولات شامل تعمیرات قطعات میباشد و دستگاه پس از بررسی توسط تیم خدماتی تعمیر میگردد و تعویض فقط در شرایط خاص و نادر و به صلاح دید واحد فنی خدمات پس از فروش امکان پذیر میباشد و خدمات شامل تعمیر میباشد و نه تعویض.
● مواردی که شامل گارانتی و خدمات رایگان نمیشود:
– نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود.
اهم این موارد:
▪ جا زدن اشتباه سیم کارت یا مموری کارت
▪ شکستگی سوکت شارژ که براثر استفاده ناصحیح
▪ آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژ
▪ حرارت، ضربه یا فشاری که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد
▪ بازشدن پیچها، دستکاری برد دستگاه
– تعمیر و یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز
– استفاده نامناسب از دستگاه و عدم رعایت دستورالعمل نگهداری
– آسیبهای ناشی از نوسان برق، نفوذ مایعات، ضربهخوردگی، شکستگی، قری، سوانح طبیعی، آتشسوزی و هر گونه حوادث غیرمترقبه، فشار و خراشیدگی بدنه – فقدان هرگونه برچسب از برچسبهای پلمپ
– مشکلات نرم افزاری که ناشی از نصب نرم افزارها و ویروسهای کامپیوتری باشد.
– نصب هرگونه نرم افزار اضافی مانند آنتی ویروس
– روت کردن دستگاههای اندرویدی، نصب رام غیررسمی، و جیلبرک کردن دستگاه
منشور حقوق مصرف کننده:
ما با شما با ادب، متانت و محترمانه تعامل میکنیم. در پاسخگویی به مشتریان تا حد امکان با دقت، سرعت و پرهیز از هرگونه قصور عمدی عمل میکنیم. صداقت در گفتار، عمل و انجام به موقع تعهدات را بر خود مسلم میدانیم. ما با استناد به قوانین جاری و مدون و حفظ حریم خصوصی کاربران، فعالیت و تصمیم گیری میکنیم.
. تا حد امکان، شما را در فرایند خرید راهنمایی نموده و اطلاعات صحیح و قابل اطمینان در اختیارتان میگذاریم.
. تمام تجربه، دانش و امکانات خود را جهت جلب رضایت مشتریان به کار میگیریم.
بهبود مستمر کیفیت خدمت رسانی و فعالیتهای MTC حق شماست.
. مشتریان راضی، سرمایه اصلی ماست و تا حد امکان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار میگیریم.
. مشتری حق دارد تا از ما انتقاد کند و MTC تا حد امکان جهت رفع مسئله تلاش خود را خواهد کرد.
. مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه شخصی نوع محصول مناسب خود را انتخاب نماید و MTC مؤظف هست در این راستا مشتری محترم را راهنمایی نماید.
. عملکرد ما شفاف بوده و نسبت به آن خود را مسئول و پاسخگو میدانیم.
. در صورت بروز ایرادات ذاتی(کارخانه ای) در محصول , و داشتن مستندات کافی در ابتدای خرید، مشتری حق دارد درخواست دستگاه جایگزین دهد.
. شرکت موظف است حدود هزینه اجرتهای بالاتر از یک میلیون تومان را قبل از شروع تعمیر به مشتری اعلام نماید.
. تمام تلاش تیم دانش بنیان ما بر آن است تا به روز ترین و کاملترین محصولات روز از معتبرترین شرکت های مطرح دنیا را عرضه و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی اراءه کنیم چون ما معتقدیم ایرانی لایق بهترین ها است.