تلمتیکس

خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش:

از حسن انتخاب شما برای خرید محصولات تلمتیکس تایوان کمال تشکر را داریم.

بازرگانی مجدالدین اراءه کننده محصولات تلمتیکس تایوان در ایران میباشد و محصولات را با یک سال گارانتی MTC SERVICE ارءه و این گارانتی ضمانت اصل بودن کالا میباشد و هرگونه کالای مشابه از لحاظ ظاهر و یا برند بدون این ضمانت تقلبی و غیر اوریجینال بوده و هیچ گونه مسولیتی نسبت به آن را نخواهیم داشت.

. مدت زمان گارانتی مانیتور و دزدگیر و لوازم جانبی از تاریخ درج شده و دستگاههای ردیاب از تاریخ فعالسازی بر روی سرور به مدت ۱۲ ماه میباشد.

. بدنه .کنترل.تاچ .ریموت. لوازم جانبی و مصرفی شامل .LCD.کابل .سوکت.آنتن.شامل گارانتی نمیباشد.

. استفاده و نگهداری نادرست از دستگاه مانند خط و خش شکستگی تیرگی پیچیدگی آب خوردگی نوسات
برق ویروس گیری تعمیر توسط افراد فاقد صلاحیت و یا استفاده مستقیم یا غیر مستقیم لوازم
جانبی متفرقه غیر اصلی توصیه نشده باعث ابطال گارانتی میباشد.

. هزینه ارسال و پست و حمل و نقل و بیمه و باز و بستن دستگاه از روی خودرو به عهده شرکت و
تعمیرگاه نمیباشد .
. نظر به وارداتی بودن قطعات یدکی در مواردی که محدودیت وارداتی برای قطعه یدکی باشد ممکن است
زمان بیشتری به خود اختصاص دهد .

. جهت استفاده گارانتی مانیتور و لوازم جانبی همراه بودن کارت گارانتی به همراه جعبه دستگاه الزامی است ولی در دستگاههای ردیاب نیازی به کارت گارانتی و جعبه نیست و ملاک گارانتی تاریخ فعالسازی دستگاه برروی سرور میباشد.

. گارانتی محصولات شامل تعمیرات قطعات میباشد و دستگاه پس از بررسی توسط تیم خدماتی تعمیر میگردد و تعویض فقط در شرایط خاص و نادر و به صلاح دید واحد فنی خدمات پس از فروش امکان پذیر میباشد و خدمات شامل تعمیر میباشد و نه تعویض.

● مواردی که شامل گارانتی و خدمات رایگان نمی‌شود:

– نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود.

اهم این موارد:

▪ جا زدن اشتباه سیم کارت یا مموری کارت

▪ شکستگی سوکت شارژ که براثر استفاده ناصحیح

▪ آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژ

▪ حرارت، ضربه یا فشاری که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد

▪ بازشدن پیچ‌ها، دستکاری برد دستگاه

– تعمیر و یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز

– استفاده نامناسب از دستگاه و عدم رعایت دستورالعمل نگهداری

– آسیب‌های ناشی از نوسان برق، نفوذ مایعات، ضربه‌خوردگی، شکستگی، قری، سوانح طبیعی، آتش‌سوزی و هر گونه حوادث غیرمترقبه، فشار و خراشیدگی بدنه – فقدان هرگونه برچسب از برچسب‌های پلمپ

– مشکلات نرم افزاری که ناشی از نصب نرم افزارها و ویروس‌های کامپیوتری باشد.

– نصب هرگونه نرم افزار اضافی مانند آنتی ویروس

– روت کردن دستگاه‌های اندرویدی، نصب رام غیررسمی، و جیلبرک کردن دستگاه‌

 

 

منشور حقوق مصرف کننده:

ما با شما با ادب، متانت و محترمانه تعامل می‌کنیم. در پاسخگویی به مشتریان تا حد امکان با دقت، سرعت و پرهیز از هرگونه قصور عمدی عمل میکنیم. صداقت در گفتار، عمل و انجام به موقع تعهدات را بر خود مسلم می‌دانیم. ما با استناد به قوانین جاری و مدون و حفظ حریم خصوصی کاربران، فعالیت و تصمیم گیری میکنیم.

. تا حد امکان، شما را در فرایند خرید راهنمایی نموده و اطلاعات صحیح و قابل اطمینان در اختیارتان می‌گذاریم.

. تمام تجربه، دانش و امکانات خود را جهت جلب رضایت مشتریان به کار میگیریم.

بهبود مستمر کیفیت خدمت رسانی و فعالیت‌های MTC حق شماست.

. مشتریان راضی، سرمایه اصلی ماست و تا حد امکان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار میگیریم.

. مشتری حق دارد تا از ما انتقاد کند و MTC تا حد امکان جهت رفع مسئله تلاش خود را خواهد کرد.

. مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه شخصی نوع محصول مناسب خود را انتخاب نماید و MTC مؤظف هست در این راستا مشتری محترم را راهنمایی نماید.

. عملکرد ما شفاف بوده و نسبت به آن خود را مسئول و پاسخگو میدانیم.

. در صورت بروز ایرادات ذاتی(کارخانه ای) در محصول , و داشتن مستندات کافی در ابتدای خرید، مشتری حق دارد درخواست دستگاه جایگزین دهد.

. شرکت موظف است حدود هزینه اجرتهای بالاتر از یک میلیون تومان را قبل از شروع تعمیر به مشتری اعلام نماید.

. تمام تلاش تیم دانش بنیان ما بر آن است تا به روز ترین و کاملترین محصولات روز از معتبرترین شرکت های مطرح دنیا را عرضه و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی اراءه کنیم چون ما معتقدیم ایرانی لایق بهترین ها است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تلمتیکس